Výšlap na horu Gamsjoch 2452m – Wiki
Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | Švýcarsko | USA
Amsterodam | Eindhoven | Haag | Rotterdam | Utrecht
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk en
Osobní nástroje
Zobrazení

Výšlap na horu Gamsjoch 2452m

Z Wiki

Přejít na: navigace, hledání

Výšlap na Gamsjoch patří k jedinečným díky desítkám kamzíků, které potkáte pár desítek metrů od stezky. Asi šest desítek kamzíků se nachází asi v polovině trasy. Výšlap patří mezi středně těžké choďáky, ikdyž je označená jako červená nebo po kratší cestě jako černá trasa. Trasa ca 16,3 km nám zabrala 7,5 hodin s několika kratšími pauzami. Převýšení je ca 1250 metrů.

Pokud pojedete z Bad Tölz a přes Sylvenstein až do Vorderriß, zde odbočíte doleva směrem na Hinterriß, dále až na konec směrem k Großen Ahornboden. Platí se zde mýtné 4,50 na osobní auto (10/2017). Vychází se z parkoviště Alpengasthof Eng (souřadnice 47.402671, 11.5668242).

Přímo z parkoviště máte dvě možnosti - kratší ale těžší cesta vede za parkovištěm, kterou si ovšem výšlap značně zkrátíte. Dále podél řeky a vodopádů k pláni, kde se nachází desítky kamzíků. Na kopci odbočíte doprava k vrcholu, odkud už to je jen pár stovek metrů k vrcholu.

Delší cestou k Engalm směrem k Falkenhütte se můžete taky vydat. Nedoporučuju jít ovšem následně tou strmou kamenitou cestou dolů.

Na zpáteční cestě jsme se vydali delší mírnější cestou kolem statku. V údolí můžete ochutnat místní sýr - www.engalm.at.

Pokud půjdete strmější cestou, doporučuju vzít s sebou hůlky.

Impressum (Pravidla stránky) | Kontakt | Netherlands.cz © 2024
O životě krajanů v Nizozemsku - Holandsku. Užitečné články a diskuze o životě, práci v Holandsku, ubytování, akcích nebo dovolené v Nizozemsku. Možnost organizování srazů nebo hledání spolujízdy z a do Nizozemska.